Gzmygtasf carsamba günü Erciyes tıp fak gittim farklı bir şehirden. Gitmeden yaklaşık 15 gün öncesinde randevu aldım Fatma Özdemir’e. İnternet üzerinden aldım ben cep hastane uygulamasından değil. Fakat asla randevu sistemine uyulmuyor 10.15 te olan randevuma 14.30 da alındım. Hastaneye gittinizde size kacinci sıra veriliyorsa o sıraya göre aliniyor. Bir daha asla gitmeyi düşünmüyorum. Ayrıntılı diye gittim ama doktor 10 dk anca baktı. Siz kime gitmeyi düşünüyorsunuz?