Melikefulya Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim 2 gündür idrar yaparken satece vajina da batma oluyor bilginiz var mı ?
Deletedmom133 Melikefulya benim de oluyordu doktora sordum bir sorun yok dedi büyüyen rahminle alakalı olabilir doktoruna sor canım😉
denizannee Melikefulya enfeksiyon olabilir mantar olabilir idrarda mikrop olabilir herşey olabilir yada hiçbişey yoktur belki kuzum 🤔 sağlık ocağı varsa yakınlarda bi idrar tahlili yaptirsana yada hastanede 5 dakikada çıkıyor 🤷🏼♀️
Melikefulya denizannee bugün kontrolüm var doktorda sorulan bakalım canım inşallah önemli bişey değildir