Emir2021 Kızlar merhaba herkese ben dün test yaptım hamile çıktım sabah doktora gittim ultrasonda bebeğin kesesini gördü ama kanda negatif çıktı içime bı kurt düştü hamilemiyim diye düşünmeye başladım konu ile bilgisi olan beni rahatlatsin lütfen
Aliaras2022 Emir2021 arkadaşımında öyle oldu bence laboratuvar da sıkıntı çıkıyor arkadaşım bebeğini doğurdu
myangelson Emir2021 Allah Allah çok tuhaf laboratuvarda hata olabilir mi? Doktor kese görmese test hatalıdır diyeceğim ama kese gordu diyorsunuz
Emir2021 London2334 hamile gözükmüyorsun dedi ama keseyi gördüm dedi bı hafta daha bekleyelim kan ver bakalım dedi bidaha
Bussbety Emir2021 şöyle bir şey oluyor. Üzmek istemem sizleri ama annem de olmuştu. Kese şeklinde bazen kadınlarda kan birikintisi oluyor anneme hamilesiniz deyince annem olur mu öyle şey dedi . Başka doktor da bu kan birikintisi alalım dedi nihayetinde zaten kan birikintisi çıktı. Başka doktora da görünün
Meryeminannesi20 Emir2021 çok enteresan bi durum bence siz iki gün sonra tekrar bi kan verin Doktor’un keseyi görebilmesi için adetiniz en az 10-15 gün geçmiş olması lazım adetiniz geçmeden kese gözükmesi imkansız
ElaEge Emir2021 10 gün gecikmede kese görülür mü bilemedim çok ilginç olay inşallah vardır baska doktora gidip baska yere de kan verin bence