Ftm2025 07-humeyra neredeyse 38 haftalık olmuş seninki şimdi okudum bence doğru olanı yapmışlar anne karnında gelişmiyorsa kalmasının manası yok
rabiabs 07-humeyra ne yaptın canım inşallah bebeğin de sende sağlıklı bir şekilde atlatmissinizdir doğumu
rabiabs 07-humeyra hayırlısı olsun canım senin ve bebeğin için en sağlıklısı en doğrusu neyse o olsun 🙏
07-humeyra rabiabs amin insallah o kadar suniye acilma ilerlemiyir bilmiyorum bebek kuvuk diyemi haftasi dolmadi diyemi bebek 2464 kilo sizin ne kadar kiloya iyi diyorlar ama
07-humeyra rabiabs bizimkide bu kadar dogdu. Valla sexaryen bNa zor geldi ilk dogumum daha kolaydi ikincisi dahda kolaydi kendi sancimla cok rahat olmjstu
07-humeyra rabiabs Pembe_bulut dogum yaptum cok sukur iyiyiz bebegimde iyi ama sezaryanda hava yutturmuslar suanlik kuvezde bir kac gunlugune ama baska bir sıkintisi yok cok sukur