Eres26 Bugün 21 iz ilk aşıyı oldum bogmacali tetanoz dedi içinde difteri var mı fikrim yok ikinci dozu 28 den sonra yapacağım dedi hemşire
Mervebaddal1 Eres26 aradı neden o kadar fazla bana hemşirem 1 ay sonra demişti sanki geç söylemiş biraz hemşireniz
Elocan90 20 inci haftam bugün oldum ikinci doz da 24. Hafta şuanlık bişey yok hafif ateş kol agrısı olurmş hemşire ole dedi bakalm hayırlısı inş olmaz 🤲🏼
kimebaktin4 almirmomy 21 tetenoz olduğum için 5 yıl yapmana gerek yok sadece boğmaca oda 28 haftalık dedi doktorum