Kızlar doktor bana 7. Haftamda şiddetli bulantım olduğu için prilam verdi ama içtiğimde bulantılarım daha da kötü olmuştu bıraktım. Şimdi yine devam ediyor istifra da devam bulantılar sadece gündüz az da olsa azaldı. (12. Hafta) belki artık işe yarar diyip şimdi prilam aldım yine. Suyumu içtim güzelce. Anında istifra etmeye gittim ilacı vücudum tutmuyor bile. Benim gibi olan var mı? Herkese iyi gelen ilaç beni daha çok mahvetti