Benim arası 12 yıl ilkinle neyle karşılaşacağımı bilmedıgımden bide yaş küçük olunca anlamadım sayılır 10 gün önce doğum yaptım yeni yeni kendıme gelıyorum ama ben herxaman derim doğum kişiye özel ben agır gecırırım başkası bir gün sonra aya kalkar senınle ilgilecek kişide önemli sevgı ve şefkatle ilgilenmeli benim resmen ilk doğum gıbı olmuştu ilkini tamamen unutmuşum 😂 sadece şunu bil ağrı dahı olsa gecıyor unutuyorsun o yüzden anın tadını çıkar akışına bırak herseyı ben de son zamanlarda çok düşünüyor strese gırıyordum boşuna strese gırmışım öylede böylede o doğum olacak İşallah sende hemen ayağa kalkanlardan olursun hamılelıgının keyfını sür🥰