Ben de ilk zmaan çok yaşadım migren vardı ben de.karanlok sakin yerde yatmayi dene,ben enseme bir beze buz kalıbı koyiyordum öyle sıkıca tülbent bağlayıp yatiodum çok kötü oluyordu Allahim.gelmesin bir daha ,rabbim size de şifa versin.Cok zorda kalınca bı yigun naneli bir kremim vardı onu sürüyordum nanesi baya ağır yakıcı basın.agrisini unutturacak cinsten onunsurumce uyuyup klaiyordum