Erva_41 Damlasari28 bende istiyorum ya ama 2 çocuk var korkuyorum sanırım bebek özledim eşimi ikna edersem bi kerecik deniycem 🤭🤣🤣
[silindi] Damlasari28 Benimde 15-17 temmuz arasında 30 günde bir oluyurum ama hiç ovülasyom testi yapmadım
mrvrm Bir an kendimi yalnız hissetmiştim buralarda. Bu ay beraber bekleyeceğimiz birileri varmış bari 😍 herkesin gönlüne göre olsun bu ay ❤️