Merhaba, şu aralar kafamı çok kurcalıyor. Maddi ve manevi olarak düşündüğümde tek çocuğa bakabilecek düzeyde görüyorum kendimi. Öbür yandan da acaba bencillik mi yapıyorum kızım tek büyüyecek, kardeşinin olmasını elinden mi alıyorum gibi vicdani bir ızdırap duyuyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Tek çocuk mu 2 çocuk mu 😔