Damla12345 Her türlü kanamaya düşük riski olarak bakıyolar. Ben de iki kere geçildim ordan biliyorum. Doktorlar anneyi pek üzmemek için fazla yorum yapmamayı tercih ediyorlar genelde. Ama yaptıkları iğneler genelde progesteron hormonu içeren iğneler, böylelikle rahim ağzında heran gibi açılma olasılığı varsa diye önlem olarak bunu engellemek için yapılıyor, serumlar da sıvı takviyesi için ve magnezyum potasyum gibi yararlı mineral içeriyor yani yine önlem amaçlı vücut korumaya geçsin, düşük olmasın bebek rahimde tutunsun diye.Sen zaten gerekeni yapmış doktora gitmişsin onlar da yapılabilicek her önlemi yapmışlar. Yani için rahat olsun Allahın izniyle devam eder hamileliğin, kanama bende de maksimum 3 gün falan sürüp geçmişti..