Ziynet_ece Kızlar 2 sene önce sezeryan doğum yaptım şuan normal doğum için 38 inci haftaya girdim doktor 1 cm açıklık olmuş rahmin yumuşamış dedi. Bu durumu yaşayan var mı ne kadar zaman içinde doğum olur sizce ?
Asortikhanim Ziynet_ece hadi bakalım hayırlısı olsun sağlıkla alın kucağınıza 🥰 ben 2 cm ile 2 hafta gezdim zamanla açılmam oldu önce 1 cm idi o hafta hurma çok yedim ananas çok yedim suyunu çok içtim squat çok yaptım ama 40da doğurdum 🫠
Ziynet_ece Bende squat ve labor egzersizini çok yapıyorum ve hurma yiyorum 🫠 inşallah umduğumuz gibi olur 🫣