Kızlar ben 32.hafta çalışabilir raporu alacağım yani şöyle benim pazar günü tam 32.hafta oluyor pazartesine randevu bulamadım yarına buldum 31+5 oluyorum özel klinikteki doktorum doktor verir sıkıntı olmaz zaten haftasonu çalışmıyorsun o iki günü sorun etmez dedi tam bu günlerde alan oldu mu yoksa tam 32ye girince mi aldınız