_kelebek- Merhaba 34 haftama yeni girdim rahimde batma hissi gibi bi ağrı başladı daha sonra yanma da eklendi kasıklarıma da ara ara ağrı giriyor sebebi ne olabilir yarın acile gideceğim
Yaasemin38 _kelebek- sanırım normal benimde o haftada başladı dinlenince geçiyorsa mesele yok şuan 36+2yim ara ara gelip gidiyor bu ağrılar yalancı sancılar aslında 🌸