Baharbstg bol bol su için keşke söylencek bişe olsa hamile olduğumda böbrek taşım vardı zar zor 4. ayda düşürdüm öldüm resmen ağrıdan yerlerde sürünüyordum yaşamayan bilmez aynı doğum gibi sonunda taşı düşürürken çok korktum bişe geliyordu Allahım ne olur bebek olmasın diyodum Allah yardımcınız olsun