Miracimmm doktor söylemedi ama tamamen kendi yaşadığım deneyime dayanarak bir fikir yürüttüm benim oğlumdan önceki ilk hamileliğimde kesem düzensiz ve kanama alanım vardı bebekte vardı kalp atışıda vardı ama bana o zaman ne iğne ne fitil vermediler ve 1 hafta sonra kalp atışı duyulamadığı için gebelik sonlandırıldı, yaklaşık 1 sene sonra oğluma hamile kaldım çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Şuan tekrar hamileyim bunda da kanama alanım vardı hatta yoğun kanamam bile oldu ama kesem düzgündü hiç bozulmamıştı hem fitil hem iğne verdiler uzunca bir süre kullandım ve sorunsuz devam etti hamileliğim. Doktorum bu konuda bir yorum yapmadı ama tamamen kendi deneyimimle bence düzensiz kesede doktorlar gebelik sonlanacağını bildikleri için ilaç dahi vermiyorlar. Doktorum sadece bebek sağlıklı ise bir anomalisi yoksa kanamada olsa sağlıkla doğuyor ama sağlıklı değilse genelde düşükle sonuçlanır demişti.