YavruKurtveAnnesi kayasedaa_ kaset testle pozitifi görüp kan testinde teyitleyip regl gecikmesinde gittim. 6 haftalikti keseyi gördüm
miniminibebek kayasedaa_ regl den bi önceki gün idrar testi yaptım pozitif görünce acile gidip kan verdim ertesi gün Dr a gittim hemen kan sulandırıcı kullanmam gerektiği için 🥰
s2121 5 haftalıkken öğrenmiştim normal rutin kontrol için gitmiştim kan tahlili testin de çıkmıştı 🥰 süpriz olmuştu bana da
bellaaaa Ben çok erken öğrenmiştim tam 5 haftalıkken gittim biraz sabredip en azından kese görünsün diye bebek yoktu ama kesemiz vardı ☺️