Nssmom Orkidem8 daha çok yeni 3-4 gün sonra tekrar yapın o zaman daha rahat anlaşılır sağlıkla gelsin inşallah ☺️
1sen1ben1debebek Orkidem8 çok çok yeni daha ama betaya göre çıkmaz maalesef herkeste çok farklı rakamlar bazılarında 300 görülürken bazılarında 3000 görünebilir tamamen bağımsız.Hayırlı olsun bu arada
Orkidem8 Nssmom rabbim isteyen herkesin gönlüne göre versin hayırlısıyla ❤️ öyle yapayım zaten adetime 4 gün var daha karnım çok ağrıyordu belirtilerim vardı doktor da uygun gördü sonuç böyle çıktı :)