Canım 12. Haftamdan beri ırmak hanıma gidiyorum şuan 32 haftalık hamileyim. aşırı tatlı güleryüzlü bir doktor muayeneleri baştan savma değil detaylı bir şekilde yapıyor. Aklında hiçbir soru işareti bırakmıyor istediğinde telefonla ulaşabiliyorsun mesajlara kısa sürede dönüyor. Ben çok memnunum doktorumdan yarın kontrolümüz var hatta. 😊