Balbebek012 saol anneminde 9 normal doğumu var 2 son çocukta dikişli sadece ben son çocuğum bende ayrılmış dikişleri öyle anlattı ama ztn doğuma kadar 2.5 sene üstünden geçmiş oluyo sanmıyorum ilkimi 18 de doğurdum şindi 21 e girdim yeni biraz tedirgin oldum açıkcası doğumu kolaylaştırmak için hurmadan baska ne önerirsin yürüyüş fln çok yaparım normal hayatımda öyle ztn kızımda çok gezdim hep yürüdüm doğumda çok zor değildi