Premsescik 16 günlük bebeğim var 40 çıkınca nasıl korunurum diye düşünüyorum 3. Bebeğim bu cünkü spiral aklımda ama takılırken cok canını yakıyormu takdıranlara sorum birde gercekden korunma sağlıyormu cünkü onunlada hamile kalanları duymuştum
sude_18 Premsescik ağrılı bir işlem değil ben 3 buçuk sene korundum spiralle sadece taktirdiktan bikac gün ek bı korunma kullanın tam yerlessin kayma falan olmaması adina
Buseylcn Premsescik kaşık dedikleri şeffaf bi alet var ya muayene ederken kullanılan ,sadece onun acısı hissediliyo spiral takılırken böyle saniyelik iğne batıyo gibi oluyo o kadar. Hiç korkulacak bişey değil