Anniskoo0634 arinmommy seninle aynı durumdayız , yorumlarında ne yazdıysan aynılarını yaşadımm hayırlı doğumlar 🫡😄 38+6
arinmommy Anniskoo0634 ay teşekkür ederim inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alın 39+6 yazacaktım yanlış yazmışım🫶
Anniskoo0634 arinmommy sağolun sizde inşallah 🤲 hastaneye gideceğim bakalım ne dicekler sizin muayene ne zaman doktor alalım artık diyor mu
arinmommy Anniskoo0634 bana alttan muayene yapmadı sancım çıkmadı:( 3 gün sonra kontrol eğer 41e kadar gelmezse suni sancı dedi