sudeagaogluu Kızlar bebeğim 6 aylık bezinde pembemsi bir leke gördüm çok az kan sanırım normalde yeni doğanlarda oluyordu ama bebeğim büyük olduğu için çok korktum neyden olabilir kıpkırmızı değil pembe bir leke
busenaz68 sudeagaogluu idarda kristaller çöküyor ve susuz kaldığı için oluyor diye biliyorum eğer tarif ettiğiniz bezde hafif pembemsi kiremit rengi gibiyse. Bol besleyin sıvı alımı artınca düzeliyor bizde öyle olmuştu
sudeagaogluu busenaz68 internetten biraz araştırdım dediğiniz gibi susuzluktan olabiliyormuş ya havalar da sıcak biraz daha su vereyim inşallah düzelir
deniz_95 sudeagaogluu o zaman susuz kalmıştır canım. Emziriyorsundur su veriyorsundur ama şimdi havalar sıcak ya terliyorlar o şekilde de atıyorlar bi şekilde vücuttaki suyu. Suyu arttırmaya çalış geçer hemen