Kızlar iyi akşamlar ben izmirde yaşıyorum ilk çocuğumu can hastanesinde doğurdum ikinciye hamileyim ama doktorum memleketine gitmiş evime yakın diye özel buca tınaztepe hastanesinde yapmak istiyorum aylin hanımda bu doktora ya da hastaneye gidip memnun kalan var mı aranızda