Busra2013 Kizlar sanki surekli tozun icindeyim nefesim gidio panik atagim var o yaparmi yoksa 26 hafta normalmi korkuom 24 saat dysunuom dahada cok oluo sanki
Guzel_bebem Busra2013 bende öyleyim canım merak etme aynı hafta dayız birden sanki nefes alamıyormuş gibi oluyorum 😔
Hashasim2020 Canım arada postlarını görüyorum bence senin panikataktan oluyor sürekli düşünüyorsun o yüzden olabilir. Naneli şeker falan çiğne istersen iyi geliyor, kafanı meşful edecek bir şeylerle mutlaka uğraş yoksa çok zorlanırsın böyle 🥹
Busra2013 Hashasim2020 panik atagim var zaten ve cok kotu ucakta geberiodum bugun😂iste 1 defa ucaga binerken daraldi sonra surekli dusundum surekli daralio duzelmio hic uyaninca hisi yok diom aksam nefesim gitmistindirek baslio aksama kdr
Busra2013 Guzel_bebem ben dusununce aksmaa kdr suruyor 24 saat normalmi cok korkuyuorum suan uzanmisim sanki toz icinde boguluyorum
Guzel_bebem Busra2013 istersen bir piskiyatri doktoruna görüş panik atağında var senin galiba Rabbim şifa versin inşallah kabine inşirah ferahlığı versin ❤️🤲🏻
Guzel_bebem Busra2013 canım kendine gün içinde felak nas sureleri oku birde inşirah süresini aç inşallah iyi gelecektir 🩷
vanilya_kokusu_ Busra2013 gel. Bana sor yemin ediyorum kafayı yemek üzereyim bide bir kızım var geçmiyor yemek yiyemiyorum resmen