Salise2 Kızlar merhaba, bugün sabah birgebeningünlüğü’nün kaset testini yaptığımda silik bi çizgi çıktı. Meraktan ve emin olmak için bu saatte bir de awox test yaptım o da negatif çıktı. Sizce gebelik ihtimali var mı yoksa o kuruma çizgisi dedikleri mi?
Salise2 Ovülasyon kullanıyordum. Bugün yumurtlamadan sonraki 10-11. Gün. Ama adetime de yaklaşık 8-9 gün var. O yüzden kuruma çizgisidir diye düşündüm
Betbet12 Salise2 ilk 5 dakika içinde çizgi çıktıysa kuruma çizgisi değildir testler yanıltıcı olabiliyor adetiniz gecikirse kan verin bence
Salise2 Betbet12 hayır ilk beş dkda çıkmadı. Hatta yapıp hemen işe gittim. Akşama unuttum bile yaptığımı ama çift çizgi görünce çok şaşırdım. Bi de elimde awox vardı hemen onu da yaptım ama o negatif. Hayırlısı olsun bakalım ama beklemek zor