Talihkusu6666 [silindi] bendede ayni böyleydi gidip kan verdim 11 cikti.. ve suan 0.2 kimyasal yasamisim..
Talihkusu6666 NurellA9ocak cok zorladi beni piskolojikmen.. dahada yükselmez zaten beta. Kanaman oldumu? Benimde kanama yakin galiba agrilarim var
NurellA9ocak Talihkusu6666 Kahverengi lekelenmem oldu bir iki gün kadar ardından kanamam başladı ve çok ağrılı bir süreçti benim için, normalde regl ağrım olmaz
NurellA9ocak Talihkusu6666 Eşinin değerlerine baktırmanız senin için faydalı olur, sağlıksız bir gebelik olduğu için kimyasal gebelik oluyormuş ve tekrarlama ihtimali çok yüksek
bebekkkkkkk000 Talihkusu6666 18 i yumurtlama gördüm bugun 11. Gün test yaptım negatif çıktı olsaydı şimdiye çıkardı diye düşünüyorum😔 bu ayda olmadı anlaşılan sağlık olsun🤲🏼
Simef Benimde bat 4 erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Daha hastaneye gitmedim 6 haftalık olana kadarda gitmeyi düşünmüyorum 🌸