Yavuzzynpmhra doktor giriş yapıyor siz sadece 75gramlık bı gazoz ıcıyorsunuz 1 ve 2. Saatlerde kan alınıp degerınıze bakılıyor bebek saglıcı ıcım cok cok onemlı bı test korkulacak bır sey yok zor degıl zararlı da değil. Ha derseniz ki ben asla gün içinde şekerli şeyler yemiyorum asla günde 2 baklava yemedim örneğin yaptırmanıza gerek yok zaten 0 şeker besleniyorsanız ama kimse bu sekılde beslemmedıgı ıcın eger bu teste pozıtif cıkarsa oma göre önlemler alınıyor tamamen bebek sağlıgı ıcın yapılan bır tarama testi