Havva578 Ben de seçememiştim. Bizim 25.haftada sonlandırma oldu ama yavruma isimsiz veda etmek istemedim. Artık bebeğe bir isim koyalım mı dedim bir gün. 3.5 yaşında bir oğlum var. Ne olsun ismi diye ona sordum. İnci dedi. Bizim de beğendiğimiz isimlerden biriydi, o sıralar da birkaç gün içimden İnci ismi geçiyordu benim de. Ve böylece İnci adını verdik. Erken ayrıldık ama ismiyle veda ettik ❤️🩹 Oğluma da seçememiştim, ama rüyamda hep ferah sularda, masmavi denizlerde yüzerken görürdüm kendimi. İçimi huzur kaplardı. Deniz Alp verdik oğlumun adını da böylece. Biz biraz işaretlere göre de gittik sanırım. Siz de bebeği gördüğünüzde içinizden bir isim geçer bence de, kendimizi bi yoklayın, hangi isme yakın hissediyorsunuz bakın 💐 güzel heyecanlar bunlar, adıyla büyüsün inşallah. 🙏🏻