Bugün kontrolüm vardı 37.haftamdayım çatı muayenesi yapıldı hiçbir şey hissetmedim 2.5-3 cm açılma var dedi bebek 39 haftalık görünüyor haftaya çarşambaya kadar doğum başlamazsa gel yatış yapalım dedi normal doğum için o an şokla hiçbir şey soramadım sunci sancı vermeyeceğini söyledi sadece başka türlü nasıl doğumu başlatabilir veya 3 cm açılma ne kadar sürede ilerler