Bussbety kız gerçekten mi benim 24 saatlik değerim 1.921 ve 33 haftalık hamileyim böbrekler de iyi sıkıntı yok dendi bütün tetikler yapıldı gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorlar ama tansiyon stabil el ayak şişmesi yok şaştım kaldım bu protein kaçağına 😳