Bende 38+4 üm bugün çatı muayenesi de oldum.Doktor 1-2 cm açıklık var dedi.Bebek iyice oturmuş başı dedi.Kendi doktorum izinde bir haftaya gelecek o gelene kadar bekleyebilir de beklemeyebilir de dedi.Nst de bir tane sancı çıkmıştı.Bu saat oldu henüz birşey yok ama benim ikinci gebeliğim çok hızlı ilerleyebilir anlamazsın bile de demişti o yüzden öylece bekliyorum.Ne zaman gelir hiçbir fikrim yok.Kimisinde birden açılma olurken kimisinde günlerce sürebiliyormuş