Beril63 Canım kızlar dün veya bugün adet olmam gerekiyordu olmadım sürekli regl ağrısı oldum olacağım hissettim az önce peçeteue pembemsi silik tarzda kan geldi beta verdim sonuç bekliyorum dua edin bana hayırlı ve sağlıklı ilerlesin bu süreç
bebegimibekliyorum__ Beril63 canım evet hamilesin ama kanaman gelmişse kimyasal da olabilir inşallah değildir sağlıklıdır beta takibi yapman en doğrusu
Talihkusu6666 Beril63 hamilesin ❤️bende bugun 11 Beta ile ögrendim.. adetim 4 Temmuz erken ögrendim sanirim… ❤️cook sevindim adiniza insallah saglikli sihatli olur
dilaadeniz21 Beril63 gözün aydın canım❤️Bebeğini sağlıkla kucağına alman dileğiyle❤️🩹darısı bizlere de 🤲😍
Beril63 dilaadeniz21 çok teşekkür ederim inşallah rabbima herkese gönlündeki versin hepiniz için istiyorum bunu ❤️
bebegimibekliyorum__ Beril63 2 gün sonra ver canım tam aynı saat olursa iyi olur bir de aynı yerde ver