Esrakrc ben ilk gebeliği onunla öğrendim silik çıktı sonra belirginleşti o düşük oldu b Ay da awox gölge gibiyken bi de 2. İdrarla artımed yaptım hemen çıktı yarı koyulukta ertesi gün beta 25ti o teste inanmıyorum o kadar koyu çıkması düşündürücü kuzenime de bariz çift çizgi çıkardı ama ngatifti