İyi akşamlar kızlar, doktorum hareketi kısıtladı başından beri özel bir nedeni olmamasına rağmen benim de zaten belim meyilli ağrımaya bir de kramp giren bacağım ağrı bırakıyordu şimdi de sebepsiz taş gibi yürüyünce sakat gibi yürüyorum ve ağrı yapıyor bel ağrısıyla birleşince de hiç yürüyemiyorum doktorum daha sonraki süreçlerde kasık ağrısı vs yapar diye hareket yapmamı istemedi ama bende hiç kasık ağrısı yok ki daha önceleri hareketle bu ağrılar olmaz mıydı acaba diyorum .Dün ve önceki gün 5-6 bin adım kadar yürümüştüm acaba o mu ağrı yaptı magnezyum efermag kullanıyorum o mu yetersiz geldi bilmiyorum 😣