Rozerinnn6301 Ben normalde karpuzu pek aramazdim hani olsa yerdim ama olmasa istemezdim. Oğlumda hamileliğim de serindi rahat geçmişti şimdi 2 ayım kaldı ve yanıyorum 🥵 Buzzzz gibi karpuz yiyorum sürekli evde olmadığında eşime diyorum al getir akşama diye gerçekten serinletiyor sıcaklarda da yemek gitmiyor zaten karpuz baya iyi😅 Ama işte şeker sıkıntısı kafa karıştırmıyor değil