Ayseyldz07 37+5 im dün devlet hastanesine gittim muayeneye doktor apar topar cati muayenesi yapicam catala cik dedi, neye ugradigimi sastim cok panikledim, muayenm cok guzel gecti ama zaten bu haftalarda hep yapiliyor aksamina kanama lekelenme oldu bugun sabahta biraz lekelenme vardi ama simdilik rahatim gecti