H_M_ banada öyle demişlerdi bir düşük bir kurtajim vardı 10 haftayı göremedim hiç kadın doğuma gittim gösterdim iki üç kişiye biri gerek yok kan sulandırıcıya dedi biri var dedi biri gene önlem amaçlı kullan dedi ve ben kullanıyorum şuan 16 haftalık hamileyim çok şükür bebeğimde sağlıklı