sc57 kızlar bıgün 36+0 ım nstde sancım çıktı doktor alttan da muayene etti ama açılma yok vajinal yumuşama var dedi sizce ne zaman olur doğum çok heyecanlıyım normal bekliyoruz🥹
Happymombusra Biz de bugün 36+1 olduk 35+6 da nst çekildi ufak ufak yalancı sancıların var dedi ama alttan muayene etmedi bende merak ediyorum ne kadar dayanır daha