Merveycelebi Kızlar 2 gündür adet sancısı gibi hafif sancılarım vardı bir de karnım da kasılma bugün nst de sancı çıktı doktorum nişanın veya suyun gelirse hemen Doğuma alırız gelmezse de Pazartesi gel açılman var mı diye bakalım dedi bu durumda Doğum hemen gerçekleşir mi🙄 heyecan dorukta
Yalinn8 Merveycelebi benim de gecen hafta persembe34/4 ken cikti, ciger gelistirici yapti serum verdi kalkmicaksin dedi, o gunden beri var bakalim persembe kontrol var yinee bana ne dicek dr?
Seyma95 Merveycelebi 35+5de doktorum bana da öyle dedi bnm rahim ağzm da kısalmş sonra çatı muayenesi yaptı şuan 37+2yim daha gelen giden yok🤷♀️😊