slnykrtl birmayismasali ben bugun Kadriye hanıma gittim, ilgiliydi, iyi geldi fakat ben de araştırıyorum, Kadriye hanıma tesadüfen gittim.
oaslan21 birmayismasali bende 7.ayımda Leyla Alakbarovaya başladım geç gitmeme rağmen hep ona takipliymişim gibi çok güzel detaylı ilgilendi anlattı,telefon numarasınıda verdi hemen ve telefondan yazıncada hemen cevap veriyor,tavsiye ederim🌸
birmayismasali slnykrtl ben kadriye hanım ve Canan hanımı sevemedim. Sanırım hepsine bi tek tek gidip bakacağım 😂