Ben çay tiryakisiyim sabah akşam içerim biliyorum çok yararlı bir şey degıl ama bence beni zinde tutan da çay . Şu an 5. Haftamdayın tiksinmeler hala başlamadı . İlk gebeliğimde doğum yapana kadar içememiştim bu yüzden hep halsiz ve uykuluydum kahve zaten çok sevmem. Bu gebeliğimde olmaz diye umut ediyorum. Tiksinmeyen var mıdır acaba