[silindi] kanı 2 kere vermeniz doğru sonucu almanızı sağlar sağlıklı gebelik mi kimyasal gebelik mi diye birde doktorum banada hafif lekenlenme kasık ağrısı olabilir yerleşmeye çalışıyor çünkü demiştir sadece kanama adet kanaması gibi olursa ağrıların şiddetli olursa hemen kadın doğuma görün demişti