GulKeskin 32+2 deyiz bizde 2380 gr olmusiz dun gittim kontrole 🤗 Bizde simdilik dogum pozisyonu baş geliş umarim boyle de olur hep 😁 bas agrisindan cok kasik kramplarim oluyor 😐
Nryseda Betl42 benim sat tarihi karışık canım. Ben 15 günde bir adet oluyordumm. O yüzden son adet tarihim 22 ağustostu. Doktor bu olamaz diyor. Çünkü bebek çok büyük. Muhtemelen ben üstüne 3 defa 15 güne bir adet oldum. Evet cinsiyet erkek
Ozlmcgrci Hanife_ hmm Bend e nisan basında 39 haftalık olucam nisan 1 de yani . 37 haftalık ken olmuyor sezeryan canım 39 a kadar bekletiyorlar . Benim 2.dogumum buda sezeryan olacak 38.hafta bitiminde alcam dedi doktor
hknbsrsura Busrademiir benimde baş ağrılarım oluyo ilaç alamadığımız için zor oluyo tabi karanlık sessiz bi odada uyumaya çalışırım hep rahatlatiyo bide tulbent sararim basima en gÜzel anne çözümü 😀
Yasemin9420 Glcnhsyn Merhaba! Ben de 32+1 gebeyim. Ayaklarıma kramp giriyor ve günlerce geçmiyor. Keza belimin ağrısı da dinmiyor.
Hanife_ Ozlmcgrci benim şekerim çok yüksek canım o yüzden Dr 1 nisana gün verdi 37 olduğu gün alcam dedi
Toffy1907 Busrademiir bizde 32+2 yiz 🥰 kızım olacak inş baş ağrısı ataklarını atlattımda bel bacak ayak ağrım çok oluyor benimde. Kuzum nane yağıyla masaj yapsın eşin baş ağrın olunca çok etkili oluyor
Busrademiir Toffy1907 Nane yağı bunu bi deneyeyim vallahi eşim yapıyorda nane yağını bilmiyordum inşallah çok iyi gelir yalnız aynı haftayız 😊