2baby1mom__ asena9 canım ilk doğumumda mesane pedi kullanmıştım çok terleme yapmıştı o yuzden dikişlerimede iyi gelmemişti açılma olmuştu dikişimde, depeend de öylemi diye merak ettim ona göre gerekirse pamuklu kumaş alıp ped gibi kestirip diktiricem
asena9 2baby1mom__ vallahi ben aralıkta kullanmıştım o soğuklarda terleme falan olmamıştı kat kat da giyinmeme rağmen, içi pamuklu oluyor zaten 🤍
TugceOrak 2baby1mom__ yok aşkım sen gönül rahatlığıyla al depend. Haziran ayı İzmir lohusası olarak kefilim çok rahat edersin. Ne yara yerimde sıkıntı yaşadım ne terledim
Minikkelebegim13 Fatmet kilonuza bağlı biraz ama rahat etmek için büyük beden alabilirsiniz🌸 ben 62 kilo ile doğum yaptım L beden almıştım ama xl alsamda daha da rahat edermişim diye düşündüm tabi bu biraz benim canımın tatlı olmasından kaynaklı da olabilir 😂 L ilede rahat ettim aslında ama neden daha rahat olmasındıki😂
Minikkelebegim13 Grendaaii kanamanın miktarına bağlı canım 2 paket almıştım ben rahat olduğu için evde de ikinci paketide kullandım
asena9 Minikkelebegim13 82 kg le L beden giymiştim bende rahattım şimdi hangimiz daha rahattık o zaman 🤣🤣
2cocuk2kopek Aygg dependi direk giydirmiyorlar dikiş yerine geliyor diye makas alın dikiş yerinize gelen kısmı kesersiniz ben öyle yapmıştım
Aygg Pinar59 bilmiyorum karışık duygular… hem aynı bedende kalmak istiyorum kimseyle paylaşmak istemiyorum bebeğimi hemde bir an önce kavuşmak istiyorum.. korku var tabiki ama ağrım olacak mı korkuau var daha çokk
TugceOrak Grendaaii kuzum kanamana bağlı. Ben ped kullanmak istemedim depend daha kolayıma geldi 2 paket bitirdim. 3. paket olarak canped aldım ama onu asla tavsiye etmiyorum iğrenç bir dokusu var insanı çok rahatsız ediyor. Kanaman az olursa bir paketten sonra normal pede de geçebilirsin. Sen bir paketi kullandıktan sonra duruma göre hareket edersin canım
TugceOrak Pinar59 hiç girme strese, inan korkutulduğu kadar kötü değil sezeryan. Ben de buradan okuduklarımla çok korkmuştum ama boşa korkmuşum. Stres yapma kendine, son günlerinin tadını çıkar. Sağlıkla kolaylıkla atlatırsın inşallah ♥️
Pinar59 TugceOrak ben o an sezeryan anında panik olurmuyum diye aklıma geliyor ya korkarsam falan diye
TugceOrak 2baby1mom__ yok kuzum yüzeyi çok güzel. Ben 2 paket bitirdim 3. olarak canped deneyeyim dedim aman sakın almasın kimse onu. Naylon yüzeyi çok rahatsız edici. Depend gerçekten on numara konforlu bişey
asena9 Minikkelebegim13 tabiki sen daha rahat etmişsindir bacım ama yüzyılın icadı değil mi ne dua etmiştim dependi bulana o zamanlar🤭