Kızlar normalde adetim gecikmez 2 ay önce doğum kontrol hapı aldım adetim gecikti Bir daha da içmedim düzensizlik olmasın diye. Bu ayda adetim 10 gün geçti hap vesaire kullanmıyorum evde 3 kere test yaptım 3 ayrı markanın ama net bir şekilde tek çizgi çıktı açıkçası gidip kan verme ile korkuyorum şu an bir gebelik düşünmüyorum eşim ile korunuyoruz da bir kere geri çekilme yöntemi ile korunduk ama dediğim gibi 3 kere test yaptım üçünde de negatif çıktı içimi rahatlatın lütfen sizce hamile değilimdir değil mi 😂