Kızlar selam , gecen hafta bugün kontrolde bebişim 2524 gr idi erken doğum riskim var bu yüzden kontrollere haftalık gidiyorum. Bugün tekrar gittim bebek 2580 çıktı şok oldum hiç kilo almamışmı dedim doktoruma. Büyük ihtimal geçen hafta ben yanlış ölçmüşümdür dedi çünkü ultrasonda herhangi bir problem görünmüyor. Sizce ne düşünmeliyim çok kafama taktım bu durumu 😥