NurMcanan Dün kan testi verdim bugün sonuçlar çıktı 0.0 yzıyor âdetin 3 gün gecikmesi Elimde test yoktu ovülasyon testi ile yaptım bu şekilde çıktı dışarıya iki tane züccaciye gitmeme rağmen test yokmuş şansıma bende sasırdım artık ..
Sezei NurMcanan birşey anlamadım burda sadece neden züccaciye de gebelik testi arıyorsunuz eczaneye sorabilirsiniz ordan temin edebilirsiniz yani artık bilmiyorum züccaciye dükkanlarındada mı satılıyor
Mzzz NurMcanan önemli olan kan kan testi ikisi farklı hormonlara bakıyor ovulasyon testi yumurtlamaya bakar lh hormonunu ölçer hamileliktr bthcg hormonuna bakılır ayrıca ovulasyon pik degil pik olması için ikisininde aynı koyulukta olması lazım
Eldgrn NurMcanan Test pik değil ayrıca lh hormonu vücudumuzda her zaman var olan bir hormon. Bu şekilde çıkması normal bazen çok silik bazen böyle çıkabilir. Züccaciyeye neden baktınız test için anlamadım ama kan testi her zaman daha doğrudur. Kanda yoksa idrarın bir geçerliliği yoktur. Rabbim gönlünüze göre versin 🌺