Esra-135 hiç bir belirtim yok maalesef sadece adet gecikmesi bir defa su içerken ağzımda acı bir tat oluştu ondan şüphelendim ama bir veya 2 defa oldu şu an o da yok sende belirti var mı peki test yapacak mısın yarın tekrar test yapmayı düşünüyorum ben pazartesiye kadar olmazsam da kan testi veririm artık