brcaslan benden size tavsiye 2 isim koymak pişmanliktir ilerde cocuk zorlaniyor tek isim kolay söylenen olsun çocuk konuşmaya başlayinca kendini tanitirken okulda ilk yazma öğrenirken birileriyle tanişirken kullanmadiğı ismide hep telafuz etmek zorunda oluyor hele ki olurda yurt disina giriş cikişlarda allah allah büyük dert ben bir ismimi sildirdim iki isim gereksiz kisacasi